utorak, 30.10.2007.

Malo smijeha uvijek dobro dođe

Dobila sam jedan smiješan mejl pa evo dijelim ga s vama!
Možda i vas nasmije jer mene je...
:o)


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

SMIJEŠNI ULETI:
1. Jel vjerujes u ljubav na prvi pogled ili trebam opet proc pored tebe?
2. Os se jebat, ionak cu svima rec da jesmo!?
3. I govno bi ti pojeo samo da vidim otkud dolazi
4. Ej mala, otreso bi te ko seljak balu!
5. Mozda nisam jak kao Schwarzenegger ili lijep kao Leonardo di Caprio,
ali znam lizat kao Lassie
6. Poder'o bi te k'o seljak napolitanku
7. Moľda nisam najzgodniji tip u ovom disku, ali sam jedini koji razgovara
s tobom
8. Mala osh stellu?
9.Obleka ti je super, ali joą bolje bi izgledala kao zguľvana hrpa pored
mog kreveta.
10. Da odemo u moju sobu, sloľio bih te ko metar drva!!!
11. Jesi za penetraciju ?
12. Kad vidis neku zensku u kaficu uzmes na sanku malo leda, odes do nje i
razbijes ga, pa kazes, sad kad smo razbili led mogli bi se i upoznat.
13. Mala je ti tata terorist
-zasto?
-Ispala si prava bomba"
14. Hoces da se jebemo pa da idemo na burek?
-Neeeeeeeeeeee
-Sto, ne volis burek?
15. Baą si srce. Jel mogu ja bit infarkt da te maznem večeras?
16. Podero bi te ko budala 100 eura
17.Bok ja sam zlatna ľelja, ispunit ću ti ribicu tri puta!
18.Imas tako dobru sisu da ti druga i ne treba!
19. Cure, idete se jebat protiv nas?
20. Bas si mi lijepa!
- hvala!
- taman da si prislonim bicikl na tebe
21. Ej jel znas mozda kolko je sati??
-1:15h
-mislim da je vrijeme da se upoznamo
22. Istina da mi fali par zuba al' zato ima vise mjesta za tvoj jezik.
23. Ja se toliko lose jebem da to moras probat!!

- 12:55 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle