utorak, 13.11.2007.

HORMONI U VLADAVINI ŠKORPIONA



Ne znam kako vama, ali meni je ovo doba godine, točnije vladavina škorpiona, uvijek najburnije razdoblje u godini!
Događaju mi se svakakve nepredvidive situacije, što dobre, što loše...al događaju se.
I ja sam sva neka vražja. Skroz.

Kad malo promislim u ovo doba godine, jedanaesti, dvanaesti mjesec uvijek donesem neke važne odluke i povučem poteze za koje bi mi u "normalnim" uvijetima trebalo mnogo više vremena.

Uglavnom, ovaj sam vikend skužila neke stvari. Malo sam se razočarala u ljudima koji su mi bliski i u onima od kojih sam to najmanje očekivala. Bila sam baš dobro raspoložena i nisam dala da mi sjebu moj pozitivan duh, al' na kraju su ga ipak slomili svojim izbediranim facama, šutnjom i stvaranjem nekakve napete situacije bez ikakvog opravdanog razloga! I baš sam ljuta zbog toga. Ljuta sam zato jer sebe smatram osobom kojoj se može sve reći na normalan način. Znam prihvatiti kritiku. Nije mi teško priznati da sam u krivu i reći OPROSTI ( ponosna jesam, ali mislim da oprosti i ponos uopće ne moraju biti dvije sukobljene strane ). Za ljude koji su mi dragi stvarno bih učinila sve i ne mogu vjerovati da sam se ponovno razočarala u onima u kojima sam to najmanje očekivala.
Neću to!

Zašto ne mogu biti imuna na tuđe riječi i reakcije? Ne znam zašto me toliko pogađaju neke reakcije ljudi koji očito ne misle baš previše na to kako se ja osječam?

Zašto me uspijevaju slomiti tuđi zli jezici koji su zapravo ništa drugo nego odraz čiste ljubomore?

Ne podnosim pesimizam!
Ne da mi se biti izbedirana zbog ljudi koji to ne zaslužuju!

Toliko je stvari i ljudi oko mene koji me čine sretnom i u ovom mi se trenutku čini puno važnijim posvetiti se tim stvarima nego razbijati glavu oko maloumnih i primitivnih stajališta i razmišljanja mojih, nazovimo ih prijatelja! I zato:
-Nato hvala ti što postojiš
-sister nadam se da će stručni proći u najboljem redu
-majko moja želim ti da što prije svladaš slanje mejlova i ostale elektroničke mogućnosti
-ljubavi, akvarij je prekrasan
-LJUDI život je lijep iako je daleko od toga da bude torta sa šlagom!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 12:00 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle