petak, 21.12.2007.

NAKON DOSTA VREMENA SLIJEDI SVAŠTA NEŠTA ( ĐUMBUS POST )

Dragi moji, stvarno dugo nisam pisala. Skucalo me dosta toga i jednostavno ne nađoh vremena u tom svom prenatrpanom rasporedu. Učila sam puno pa sam odlučila bolje ni ne posjećivati blog jer jednom kad krenem teško je stati. Zato ću sad to sve nadoknaditi, vidjeti malo što ima novoga kod vas i tako!
Bila sam u Zagrebu prošli tjedan, našla sam se s Pinkey i dobila svoju narudžbu. Toliko sam sretna i uzbuđena i ne mogu dočekati prigodu da konačno svijetu pokažem što sve kreativne ruke mogu. Još jednom Pinkey ovako javno izjavljujem da je nakit prekrasan i svi vi koji ovo čitate obavezno posjetite njen blog i naručite si pokoju sitnicu, nećete požaliti!
Upravo sam se vratila s ispita. Prošla sam i trenutno sam sretna kao dijete pred ekskurziju. Isplatilo se učenje i današnji mi je dan najljepši Božićni poklon! Kad smo već kod Božića moram priznati da mi sve to pomalo ide na živce. Baš mi sve te neke stvari koje se "moraju" obaviti stvaraju ogroman pritisak i uopće više ne uživam u tom Božiću kao što sam nekada. Ali svake godine to bude tako i onda ipak na kraju na Badnjak sve nekako dođe na svoje mjesto i probudi se taj duh Božića... ah! A da ne spominjem koliko me živciraju svi ti planovi oko Nove godine. Tisuću pitanja i potpitanja, planova koji se iz dana u dan mijenjaju, kombinacija što obući, kako se ošišati i koga prvog poljubiti u ponoć
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, izluđuje me to sve. Stvarno mogu sa sigurnošću zaključiti kako mi je dvanaesti mjesec definitivno najstresniji mjesec u godini i što sam starija sve me više izluđuje ta euforija i masovna sreća koja "vlada" u ovo vrijeme.
Danas Venera ulozi i moj znak. Počinje za mene najpovoljnije razdoblje u godini ( što je današnji dan i dokazao )! Ma samo nek mi krene, ja nemam ništa protiv!
Volim vas.
Čitam vas.
Ako ne naškrabam ništa do tada, svima sretan Božić i ludu zabavu za Novu želim!

:o)

christmas icon

- 12:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle